Головна | Реєстрація | Вхід | RSSНеділя, 19.05.2024, 19:06

Середняківська загальноосвітня школа 1-2 ступенів

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2014 » Листопад » 26 » 8 клас, урок-гра " Поле фізики"
19:56
8 клас, урок-гра " Поле фізики"

 Методична розробка уроку фізики в 8 класі

Підготувала і провела вчитель фізики Федорченко Н.І.

УРОК №12,                ГРА «Поле фізики»

Мета:  перевірка знань з теми «Взаємодія тіл», проведена у формі гри з метою підвищення інтересу до вивчення фізики, стимулювання пізнавальної активності учнів, розвитку колективної відповідальності один за одного, вміння працювати в команді, а також для підготовки до  тематичної контрольної роботи.

Тип уроку:  урок-гра

Даний урок може проводитись з будь-якої теми. Змагатись можуть як окремі учні класу, так і команди. В даному випадку розподіл завдань даний з розрахунку на дві команди. Площина дошки розбивається на 36 прямокутників різного кольору (може бути більше або менше в залежності від рівня підготовки класу і темпу  роботи учнів).

                                                                      Варіант вигляду  поля для гри:

 

 
 
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

На зовнішній частині поля розташована так звана теоретична частина гри: якісні задачі, на внутрішній – практична – кількісні та експериментальні.   Зміст завдань надрукований на зворотному боці аркушів. Кожне завдання оцінюється або двома балами, або одним  в залежності від складності (при умові повної відповіді). Є також по два прямокутники з написами:  «перехід ходу», « штраф 2 бали», «приз 2 бали». Кожна команда по черзі обирає довільний аркуш із теоретичної частини (всі штрафи, переходи та призи містяться тільки там), потім по черзі обирають по дві кількісні задачі і по одній експериментальній із внутрішньої частини ігрового поля. Якщо відповідь невірна, то право відповідати переходить до суперників, від них – до залу. Завдання 27-28 та 29-30 роздаються командам одночасно і на їх розв’язання виділяється час (по 5 хв). Переможця визначають за кількістю балів. Веде змагання вчитель, він же веде облік балів на окремому місці дошки (цю роботу може виконати і учень, який не бере участі в грі). За доповнення, уточнення відповіді  іншою командою додається 1 або 0,5 бали.

 

Завдання для гри:

                                                                                 

  1. Що таке важіль? (1 бал)
  2. Пояснити фізичний зміст приказки: «Проти лому немає прийому».

 (2 бали)

  1. Чому дверну ручку кріплять не до середини дверей, а біля їх краю?

 (2 бали)

  1. Залізний стержень однакової товщини підвішено за його середину. Які сили його зрівноважують? Де знаходяться точки прикладання цих сил? (2 бали)
  2. Перехід ходу.
  3. Чому цілий сірник розломити легше, ніж його половину, чверть і т.д.?

  (1 бал)

  1. Навести приклад такого механізму, який би давав програш у силі, а виграш у відстані. (1 бал)
  2. Дошка перекинута через колоду посередині. Два хлопці різної маси хочуть гойдатись і сідають на край дошки. Чи правильно вони чинять? Чому? (2 бали)
  3. Чому довгий стержень легше тримати за середину, ніж за один з його кінців? (1 бал)
  4. Штраф.
  5. Поливаючи город, половину води вичерпав старший брат, а іншу половину – молодший. Чи по-братськи чинить старший брат? (2 бали)
  6. Яка сила діє на яблуко, що висить на гілці(1 бал)
  7. Як називається стан, коли вага тіла = 0 ? Де він зустрічається? (2 бали)
  8.  Куди завжди напрямлена сила тертя? (1 бал)
  9. Чим відрізняється вага і сила тяжіння (2 бали)
  10. Чому гайки легше вкручувати не рукою, а гайковим ключем? (1 бал)
  11. Приз.
  12. Назвати види сили тертя. (2 бали)
  13. Який простий механізм хотів використати Архімед для виконання дуже великої роботи, і чому він її не виконав? (2 бали)

 

  1. Штраф.
  2. Причини виникнення сили тертя (2 бали)
  3. Навіщо використовують мастила в механізмах? (1 бал)
  4. Задача-малюнок:    визначити покази динамометра. (1 бал)

 

 

   

 

 

 

  1. Задача-малюнок:    визначити покази динамометрів. (1 бал)
 
 

 

 

 

 

    

 

 

 

 

 

 

  1. Павук масою 1,3г піднімається по павутині. . Визнач силу тяжіння ,що діє на павука.(2 бали)
  2. Визнач коефіцієнт тертя, якщо важок масою 200г тягнуть рівномірно силою10 Н. (2 бали)
  3. (експ.) За допомогою бруска,, динамометра та важків масою 100г визначити коефіцієнт тертя ковзання дерева по дереву. (2 бали)
  4. (експ.) За допомогою динамометра  визначте вагу пенала. (2 бали)
  5. два хлопчики масою 20 кг та 40кг сіли на закріплену посередині дошку, довжиною 5 м -погойдатися .Як треба сісти хлопцям,щоб була рівновага( 2 бал)
  6. Перехід ходу.
  7. На тіло діють три сили ,напрямлені вздовж однієї прямої 1Н,2 Н і 3Н. Чи може рівнодійна цих сил= 0(2 бали)
  8. Заповнити Схему « Важіль-це ..»

(2 бали)

  1.  Заповнити Схему « Важіль-це ..»(2 бали)
  2. Приз(2 бали)

 

 

В кінці змагання підбиваються підсумки і виставляються оцінки

учасникам гри.

 

.

 

 

 

 

 

Переглядів: 271 | Додав: надежда | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Листопад 2014  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
Архів записів
Друзі сайту
  • Create a free website
  • uCoz Community
  • uCoz Textbook
  • Video Tutorials
  • Official Templates Store
  • Best Websites Examples

  • Copyright MyCorp © 2024
    Створити безкоштовний сайт на uCoz