1.МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
РАЙОННИЙ ВІДДІЛ ОСВІТИ
Середняківська Загальноосвітня Школа І-ІІ ступенів
Гадяцької Районної ради Полтавської області
Погоджено:
Начальник відділу освіти
_________________ І.В.Гулей
Затверджено:
Засідання Ради школи
протокол № 4 від 22.08.2016р.
ПЛАН РОЗВИТКУ ШКОЛИ
на
2016-2021 роки
Паспорт плану
Назва «План розвитку Середняківської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів
Гадяцької Районної ради Полтавської області»
Замовник плану: відділ освіти Гадяцької районної адміністрації Полтавської області
Виконавець: колектив Середняківської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів
Гадяцької Районної ради Полтавської області
Контроль реалізації плану: відділ освіти Гадяцької районної адміністрації
Звітність про виконання плану: адміністрація Середняківської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів, щорічно перед відділом освіти Гадяцької районної адміністрації, трудовим колективом, батьками
Строки реалізації плану 2016-2021роки
Координатор плану розвитку школи –
Стеценко Михайло Петрович, директор Середняківської ЗОШ І-ІІ ступенів, «Спеціаліст вищої категорії», учитель трудового навчання.
Склад творчої групи:
Поливана Н.В. - «Спеціаліст вищої категорії», вчитель української мови і літератури;
Довженко В.І. - «Спеціаліст вищої категорії», вчитель хімії та біології;
Михайленко С.О. - «Спеціаліст І категорії», вчитель початкових класів;
Федорченко Н.І.- «Спеціаліст вищої категорії», вчитель математики та фізики;
Лиходій Н.Г. -«Спеціаліст вищої категорії», вчитель методист, вчитель іноземної мови.
Вступ
Відтворення і постійне оновлення інтелектуального потенціалу України вимагає розробки принципово нової концепції розвитку учнівської молоді, конструювання спеціальних програм і технологій.
У державній національній програмі «Освіта. Україна XXI століття» пріоритетними напрямками реформування освіти визначено забезпечення моральної, інтелектуальної та психологічної готовності громадян до здобуття освіти. Соціальне замовлення - стати у 3-му тисячолітті державою інтелектуальних ідей і технологій - вимагає нової теорії освіти інноваційного характеру. Нова філософія навчання і виховання утверджує погляд на особистість як найвищу цінність суспільства.
Як зазначено в Концепції розвитку загальної середньої освіти: "Освіта XXI століття - це освіта для людини.. Її стрижень - розвивальна, культурологічна домінанта, виховання відповідальної особистості, яка здатна до самоосвіти і саморозвитку, вміє використовувати набуті знання для творчого розв'язання проблем, критично мислячи, опрацьовувати різноманітну інформацію, прагне змінити на краще своє життя і життя своєї країни." Перехід на 12- бальну систему оцінювання навчальних досягнень учнів на основі Критеріїв оцінювання навчальних досягнень базується на переконанні, що «навчальна діяльність у кінцевому підсумку повинна не просто дати людині суму знань, а сформувати комплекс компетенцій». А компетенцію було визначено, як «загальну здатність, що базується на знаннях, досвіді, цінностях, здібностях, набутих завдяки навчанню».
Концепція забезпечує подальший розвиток школи, який реалізується через втілення компетентнісного підходу, гуманізацію, гуманітаризацію, профільність і спрямовує зусилля педколективу на те, щоб навчити учнів проектувати і формувати активні моделі життя, моделі успішної людини, на плекання вільної активної особистості, яка зможе взяти на себе відповідальність, стати господарем власної долі, долі народу, держави.
Реалізація концепції дасть змогу створити такий простір життя дитини, де б вона не готувалася до життя, а повноцінно жила, побудувати діяльність школи так, щоб сприяти становленню особистості як творця і проектувальника власного життя; гармонізації і гуманізації відносин між дітьми, педагогами і родиною, ґрунтуючись на ідеї самоцінності дитинства, діалогу, усвідомленого вибору життєвого шляху.
Таким чином, Середняківська ЗОШ І-ІІ ступенів потребує оновлення змісту і форм діяльності. План розвитку школи є документом, яким у найближчі 5 років буде керуватись колектив школи при організації діяльності. Він був затверджений на засіданні Ради школи, обговорений на засіданні педагогічної ради і погоджений з районним відділом освіти.
Аналіз стану навчально-виховного процесу і матеріально-технічної бази Середняківської ЗОШ І-ІІ ступенів
Середняківська ЗОШ І-ІІ ступенів (станом на 01.09.2016р) нараховує 32 учнів
Рівень знань учнів школи
|
2011-2012
|
2012-2013
|
2013-2014
|
2014-2015
|
2015-2016
|
Середній бал по предмету 2011-2016
|
Кількість випускників
|
5
|
10
|
6
|
6
|
2
|
|
Математика
|
7
|
9,8
|
7,8
|
8,8
|
8
|
8,3
|
Українська мова
|
7,4
|
9
|
7
|
8,8
|
7,5
|
7,9
|
Біологія
|
8,6
|
10,2
|
7,6
|
9,4
|
8
|
8,8
|
Географія
|
7,6
|
10
|
8
|
9
|
9
|
8,7
|
Німецька мова
|
7
|
10,2
|
7,3
|
9,3
|
8
|
8,4
|
Рівень навчальних досягнень учнів за 2012рік
Клас
|
К-ть учнів
|
Бали
|
% якості
|
10-12
|
7-9
|
4-6
|
1-3
|
2
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
3
|
5
|
1
|
2
|
2
|
-
|
60%
|
4
|
3
|
-
|
3
|
-
|
-
|
100%
|
5
|
2
|
-
|
1
|
1
|
-
|
50%
|
6
|
5
|
2
|
3
|
-
|
-
|
100%
|
7
|
6
|
-
|
2
|
4
|
-
|
33%
|
8
|
10
|
4
|
4
|
2
|
-
|
80%
|
9
|
5
|
1
|
2
|
2
|
-
|
60%
|
Всього
|
36
|
8
|
17
|
11
|
|
69%
|
% якості знань
|
|
22,2%
|
47,2%
|
30,5%
|
|
|
Рівень навчальних досягнень учнів за 2013 рік
Клас
|
К-ть учнів
|
Бали
|
% якості
|
10-12
|
7-9
|
4-6
|
1-3
|
2
|
3
|
-
|
2
|
1
|
|
66%
|
3
|
-
|
-
|
-
|
-
|
|
-
|
4
|
5
|
1
|
2
|
2
|
|
60%
|
5
|
5
|
-
|
3
|
2
|
|
60%
|
6
|
2
|
-
|
1
|
1
|
|
50%
|
7
|
6
|
2
|
3
|
1
|
|
83,3%
|
8
|
6
|
-
|
1
|
5
|
|
17%
|
9
|
10
|
4
|
4
|
2
|
|
80%
|
Всього
|
37
|
7
|
16
|
14
|
|
59,4%
|
% якості знань
|
|
18,9%
|
43,3%
|
37,8%
|
|
|
Рівень навчальних досягнень учнів за 2014 рік
Клас
|
Кількість учнів
|
Бали
|
% якості
|
10-12
|
7-9
|
4-6
|
1-3
|
2
|
-
|
-
|
-
|
-
|
|
-
|
3
|
4
|
-
|
3
|
1
|
|
75%
|
4
|
-
|
-
|
-
|
-
|
|
-
|
5
|
3
|
1
|
1
|
1
|
|
66%
|
6
|
3
|
-
|
3
|
-
|
|
100%
|
7
|
2
|
-
|
1
|
1
|
|
50%
|
8
|
6
|
2
|
3
|
1
|
|
83,3%
|
9
|
6
|
-
|
2
|
4
|
|
33%
|
Всього
|
24
|
3
|
13
|
8
|
|
67,8%
|
% якості знань
|
|
12,5%
|
54,2%
|
33,3%
|
|
|
Рівень навчальних досягнень учнів за 2015 рік
Клас
|
Кількістьучнів
|
Бали
|
% якості
|
10-12
|
7-9
|
4-6
|
1-3
|
2
|
6
|
-
|
4
|
2
|
|
66%
|
3
|
-
|
-
|
-
|
-
|
|
-
|
4
|
3
|
-
|
2
|
1
|
|
66%
|
5
|
-
|
-
|
-
|
-
|
|
-
|
6
|
3
|
1
|
1
|
1
|
|
66%
|
7
|
4
|
-
|
3
|
1
|
|
75%
|
8
|
2
|
-
|
1
|
1
|
|
50%
|
9
|
6
|
2
|
3
|
1
|
|
83,3%
|
Всього
|
24
|
3
|
14
|
7
|
|
67,7%
|
% якості знань
|
|
12,5%
|
58,3%
|
29,2%
|
|
|
Рівень навчальних досягнень учнів за 2016 рік
Клас
|
Кількістьучнів
|
Бали
|
% якості
|
10-12
|
7-9
|
4-6
|
1-3
|
2
|
5
|
1
|
2
|
2
|
|
60%
|
3
|
6
|
-
|
4
|
2
|
|
66%
|
4
|
-
|
-
|
-
|
-
|
|
-
|
5
|
4
|
-
|
2
|
2
|
|
50%
|
6
|
-
|
-
|
-
|
-
|
|
-
|
7
|
3
|
1
|
1
|
1
|
|
66%
|
8
|
4
|
-
|
3
|
1
|
|
75%
|
9
|
2
|
-
|
1
|
1
|
|
50%
|
Всього
|
24
|
2
|
13
|
9
|
|
61,2%
|
% якості знань
|
|
8,3%
|
54,2%
|
37,5%
|
|
|
Порівняльна таблиця навчальних досягнень учнів школи за 2012-2016 навчальні роки
Навчальні роки
|
Результати навчальних досягнень
|
% якості знань
|
Високий %
|
Достатній %
|
Середній%
|
Початковий %
|
2011-2012
|
22,2
|
47,2
|
30,5
|
|
69,4
|
2012-2013
|
18,9
|
43,3
|
37,8
|
|
62,2
|
2013-2014
|
12,5
|
54,2
|
33,3
|
|
66,7
|
2014-2015
|
12,5
|
58,3
|
28,2
|
|
70,8
|
2015-2016
|
8,3
|
54,2
|
37,5
|
|
62,5
|
Всього закінчили школу за попередні 5 років- 29 учнів, здобули загальну середню освіту-19 учнів, середню спеціальну освіту-10 учнів.
|
2012
|
2013
|
2014
|
2015
|
2016
|
Закінчило школу
|
5
|
10
|
6
|
6
|
2
|
Здобули загальну середню освіту
|
3
|
5
|
4
|
6
|
1
|
Здобули спеціальну середню освіту
|
2
|
5
|
2
|
-
|
1
|
Стан продовження навчання випускників 9-х класів
для здобуття загальної середньої освіти 2012-2016 роки
Роки
|
К-ть випускників
|
Технікуми
Коледжі
|
ПТУ
|
Загальноосвітні школи
|
Не навчаються
|
кількість
|
%
|
кількість
|
%
|
кількість
|
%
|
кількість
|
%
|
2012
|
5
|
2
|
40
|
3
|
60
|
-
|
|
-
|
-
|
2013
|
10
|
5
|
50
|
1
|
10
|
4
|
40
|
-
|
-
|
2014
|
6
|
2
|
33,2
|
3
|
50
|
1
|
16,6
|
-
|
-
|
2015
|
6
|
-
|
-
|
3
|
50
|
3
|
50
|
-
|
-
|
2016
|
2
|
1
|
50
|
1
|
50
|
-
|
|
-
|
-
|