Головна | Реєстрація | Вхід | RSSВівторок, 07.05.2024, 23:18

Середняківська загальноосвітня школа 1-2 ступенів

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2016 » Вересень » 12 » План розвитку школи
11:30
План розвитку школи

Мережа на 2016-2020 навчальні роки

 

Клас

Класів

Учнів

1.

-

3

2.

1

6

3.

1

5

4.

-

4

5.

-

3

6.

-

-

7.

1

5

8.

-

4

9.

-

2

2016-2017                              2017-2018                           2018-2019                                              2019-2020                               

Клас

Класів

Учнів

1.

1

7

2.

1

5

3.

1

5

4.

1

5

5.

-

-

6.

-

4

7.

-

-

8.

-

3

9.

-

3

 

Клас

Класів

Учнів

1.

-

4

2.   

1

7

3.

1

5

4.

1

5

5.

1

5

6.

-

-

7.

-

4

8.

-

-

9.

-

3

Клас

Класів

Учнів

1.

1

5

2.

-

4

3.

1

7

4.

1

5

5.

1

5

6.

1

5

7.

-

-

8.

-

4

9.

-

-

 

Клас

Класів

Учнів

1.

-

4

2.

1

5

3.

-

4

4.

1

7

5.

1

5

6.

1

5

7.

1

5

8.

-

     -

9.

-

4

 

 Всього 4        32              Всього    4           33                          Всього      5            35             Всього      5           39

            

 

 

 Порівняльна характеристика кількості учнів школи показує зростання контингенту школярів.

 

 

Кадрове забезпечення

Педагогічна діяльність здійснюється на основі функціональних обов'язків, визначених у посадових інструкціях. Учитель є соціальним працівником, що організовує творчу співпрацю з учнями як рівноправними особистостями.

  Крім виконання соціального замовлення на надання обов'язкової середньої освіти, учитель має право на вияв творчої індивідуальності, на інноваційну діяльність у процесі власної педагогічної діяльності.
Педагогічний колектив школи налічує 10 осіб.                                                                                     Якісний список педагогічного колективу

2016 рік

№ п.п

Кількість вчителів школи

Мають освіту

Категорії

Вищу

Середню спеціальну

Вища

1 категорія

2 категорія

Спеціаліст

Розряд

1

9

8

1

5

3

 

 

1

Перспективний графік

курсової перепідготовки вчителів школи            

на 2016-2021  роки

Прізвище, ім’я, по-батькові

Який предмет викладає

Стаж роботи

Кваліфікаційна категорія

Рік проходження останніх курсів

Рік

наступних курсів

1

Стеценко М. П

Трудове навчання, фізкультура

Образотврче мистецтво

28

вища

2014

 

2015

2019

 

2020

2

Федорченко Н. І.

Математика, фізика,

інформатика

32

вища

2013

 

2015

2018

 

2020

3

Поливана Н. В.

Українська мова та література

29

вища

2015

2020

4

Довженко В.І.

Біологія , хімія

Географія

47 р. 10м.

вища

2012

2015

2017

2020

5

Довженко Ю. М.

Фізкультура

Початкові класи

Основи здоров.

23

9 розряд

2015

2014

2013

2020

     2019

     2018

6

Михайленко С.О..

Початкові класи

30

1 категорія

2014

2019

7

Клименко І. М.

Початкові класи

28

1 категорія

2015

2020

8

ЛиходійН.Г.

Німецька мова

34

вища

2016

2021

9

Кревсун Л. Ю.

Початкові класи,

музика

27

1 категорія

2015

2015

2020

2020

 

 

Педагогічний стаж мають:

 

 

 

- від 20 років до 25 років – 1 осіб;

- від 25 років і більше –  8 осіб.

 

 

Віковий склад: 

41-50 років- 5 осіб;

51-55 років - 3 особи;

Понад 55 років - 1 особа.

Система роботи з обдарованими дітьми направлена на виявлення талановитих учнів та розвиток їх творчих здібностей. Аналіз якості участі учнів в районному етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін показав, що кількість переможців і призерів є стабільною: 2 – 3 учнів кожного навчального року. По районному рейтингу шкіл це 5 – 7 місця.

                                 Структура школи

У структурній моделі школи передбачені наступні підструктури:

 

  • Початкова школа (1-4 класи).
  • Базова школа  (5-9 класи ).

 

Структурашколи спрямована на забезпечення зв'язку,  мети і завдань навчання, виховання і розвитку дитини на кожному новому віковому ступені з урахуванням її фізіологічних та психологічних особливостей у системі неперервного навчання, реалізацію ідеї безперервної освіти, розвитку та виховання особистості як громадянина України, якому забезпечена науково-теоретична, гуманітарна та загальнокультурна підготовка до дорослого життя.

 

 

Зміст та організація навчально-виховного процесу в школі

1.Заклад працює за навчальним планом, що складається на основі розроблених МОН  України базових навчальних планів.

2.Структура навчального року — семестрова. Тижневий режим роботи регламентується розкладом занять.

  1. Вивчення навчальних дисциплін здійснюється за програмами МОН України. Авторські навчальні програми можуть використовуватись за відсутності типових програм.
  2. Система оцінювання знань учнів, порядок переведення та випуску, нагородження визначаються МОН України.
  3. Основною формою організації навчально-виховного процесу є класноурочна система.

 

6.Організація навчання ґрунтується на особистісно-орієнтованому підході, впровадженні  елементів розвивального навчання,  формуванні  пізнавальної діяльності учнів.

Організація науково-методичної роботи.

Мета методичної служби школи - підвищення професійного рівня педколективу, розвиток ініціативи, творчості, педмайстерності.

     В останні роки методична робота всіх ланок навчального процесу в школі була направлена на роботу над проблемою “Формування успішної особистості, патріота України засобами новітніх освітніх  технологій”.

Нині педагогічний колектив працює над методичною проблемою Гадяцького району«Розвиток індивідуальних здібностей учнів як складова реалізації особистісно орієнтованого навчання та виховання»,робота над якою передбачається за трьома напрямками:

  • підвищення якості навчально-виховного процесу шляхом упровадження інформаційно-комунікативних технологій;
  • реалізація  здоров’я зберігаючих  технологій;
  • формування людини, випускника-лідера, освіченої конкурентоспроможної особистості.

Методична проблема школи -  вивчення і впровадження передового педагогічного досвіду.

У школі працює триметодичних об’єднання, три творчі групи.

                                       Виховна робота

У Середняківській ЗОШ  І-ІІ ступенів з 1992 року діє самоврядна дитяча організація «Гомін», яка має свої звичаї, традиції.

ЇЇ діяльність здійснюється згідно напрямків програми системи виховання учнівської молоді,  реалізації державних, обласних, місцевих програм, рекомендацій ПОІППО і Гадяцького районного відділу освіти:

  • національно-патріотичний напрямок;
  • правовий та превентивний;
  • фізичний розвиток та досконалість особистості;
  • морально-естетичний;
  • екологічний;
  • художньо-естетичний;
  • учнівське-самоврядування;
  • робота з батьками.

 

Матеріально-технічна база навчального закладу

  • навчальних класів – 9;
  • кабінет директора;
  • учительська;
  • комбінована майстерня;
  • бібліотека;
  • музей;
  • їдальня.

 

У школі правова освіта організовувалася відповідно до положень Конституції України, Конвенції про права дитини, Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про охорону дитинства» постанова КМ України, Концепції превентивного виховання дітей і молоді, розроблено план роботи з профілактики правопорушень і план роботи з учнями, схильними до правопорушень (облік КМСН, неблагополучні сім’ї, внутрішкільний облік), видаються накази, які спрямовують і корегують правовиховну роботу.

  • З метою профілактики правопорушень і бездоглядності, розвитку дітей проводиться робота по залученню дітей до гурткової роботи.
  • У школі працює комісія з профілактики правопорушень, яка зосереджує роботу на учнях девіантної поведінки.
  • Значний вплив на покращення правової культури батьків має робота лекторію.
  • У шкільній бібліотеці постійно діють книжкові виставки «Конвенція про права дитини», «Права громадянина України». Бібліотекарем проводяться заходи у рамках Всеукраїнської акції «Живи книго!», бібліотечні уроки.

Велика увага приділяється роботі з учнями у позаурочний час. Система гурткової роботи дає змогу охопити різноманітні інтереси школярів.

  У школі діє літературно-творчий гурток «Середняквські проліски», де задіяні учні 5-9-х класів. Різний вік учасників не заважає їм спілкуватися, займатися краєзнавчою роботою. Тут кожному знаходиться справа.

  Роботу шкільного музею гуртка «Середняквські проліски» організовано на основі самоврядування, вищим керівним органом якого є рада музею, яка обирається на зборах учнівського активу.

  Музей школи є осередком освіти і виховання. Тут  проводяться екскурсії для учнів школи, односельців, гостей, зустрічі з відомими людьми, письменниками, колишніми «пролісківцями», випускниками школи.

У 2015-2016 навчальному році розпочато роботу та зібрано матеріали по створенню історії школи.

Педагогічний колектив школи використовує матеріали музею під час проведення уроків української літератури, музичного мистецтва, занять літературно-творчого гуртка, на виховних годинах, батьківських зборах.

   У школі організовано видавництво шкільної газети «Пролісок» під керівництвом вчителя української мови і літератури Поливаної Н.В..

    Отже, аналіз роботи школи показує, що вона потребує якісно нових підходів до впровадження і використання сучасних форм і методів організації навчально-виховного процесу.

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІ. Концептуальні засади Середняківської ЗОШ І-ІІ ступенів

Традиції і звичаї Середняківської   ЗОШ І-ІІ ступенів

1. Серпневе засідання педагогічної ради:

- вшанування ювілейних дат педагогів;

- вітання молодих учителів.

2. Свято Першого дзвоника:

- зустріч і проведення першокласників під святково вбраними арками.

3. Вітання ветеранів до річниці визволення Полтавщини,  Дня Перемоги:

- за класом закріплені сім’ї ветеранів, з якими діти підтримують тісні стосунки, запрошують на години спілкування, відвідують їх вдома.

4. Святкова програма до Дня вчителя, підготовлена учнями:

- спілкування з учителями, що на заслуженому відпочинку, відвідування їх вдома і вітання із святом, вручення квітів.

5. Різдвяні вітання учителів-пенсіонерів; колядування у Свят - вечір.

6. Зустрічі випускників, спілкування колишніх випускників з директором школи, їх класними керівниками.

7. Творчі програми-вітання учителів до Дня Захисника Вітчизни, 8 Березня.

8. Свято Останнього дзвоника:

- вручення випускникам на Святі останнього дзвінка маленьких дзвіночків, які нагадуватимуть їм про рідну школу;

- саджання випускниками кущів, дерев чи троянд  біля школи.

9. Свято прощання з початковою школою:

- вручення першій вчительці квітів;

- зустріч з майбутнім класним керівником.

10. Випускний вечір (9 клас):

- пускання барвистих кульок випускниками під час випускного вечора у небо – символу щасливого дитинства, що відлетіло.

- святкова програма, підготовлена випускниками і їх батьками.

11. Традиційні святкові програми.

12. Святкування  Дня школи в останній день навчання.

13. Атестація педагогів«Кроки до вершини педмайстерності»

В останній рік атестації педагог:

- проводить не менше як 3 відкриті уроки, 3 позакласні заходи;

- організовує участь учнів у конкурсах, акціях;

- організовує     п редставлення власного досвіду на засіданні педагогічної ради.

Сильні і слабкі сторони діяльності  Середняківської ЗОШ І-ІІ ступенів

Сильні сторони

Слабкі сторони

1

Бажання до позитивних умінь й участі у розвитку закладу

Недостатній рівень матеріально-технічної бази школи

2

Творчість педпрацівників, небайдужість, здатність до інновацій

Недостатнє фінансування закладу

3

Збереження і примноження  традицій закладу

Зниження контингенту учнів

4

Постійна робота педпрацівників над самовдосконаленням

Недостатня активність учнів у суспільно-корисних справах

5

Середній вік педпрацівників 41-55 років

Недостатня забезпеченість комп’ютерною технікою.

6

Вищу і першу кваліфікаційну категорію мають 88 % педпрацівників

 

7

Підтримка батьківської громади й учнів

 

8

Поводиться заміна віко на енергозберігаючі, пофарбовано дах школи, ремонт водостічної системи, об лаштований внутрішній санвузол

 

 

Анкетування допомогло окреслити завдання, які стали вихідними для написання плану розвитку школи:

 

  1. Згуртування колективу, налагодження тісної співпраці учнів, батьків, учителів.
  2. Розвиток кожної особистості.Зростання загальної культури.
  3. Формування вміння вчити і навчатися.
  4. Адаптація вихованців до самостійного життя.
  5. Зміцнення матеріально-технічної бази закладу.
  6. Проведення здоров’язберігаючих заходів.
  7. Створення і підтримка позитивного іміджу закладу.
  8. Збереження і збільшення контингенту учнів.

 

  • зв’язок із батьками та громадськістю.
  • ОЦІННИЙ ЛИСТ  № 6

Досягнення школи. Рівень її впливу на суспільство, інші освітні системи

  • Кількість конкурсів, у яких брала участь школа, у тому числі стала переможцем і призером;
  • кількість випускників школи, які вступили до ВНЗ (усього/у тому числі на бюджетні відділення);
  • кількість випускників, які вступили до ВНЗ відповідно до договорів типу «школа-ВНЗ»;
  • кількість проведених школою в минулому навчальному році акцій, шефських заходів у районі, місті;
  • кількість програм, проектів міських, регіональних, федерального рівня, у реалізації яких у минулому навчальному році брала участь школа;
  • кількість семінарів, проведених школою в минулому навчальному році для представників інших шкіл району, міста, області, держави;
  • загальний обсяг ліцензованих освітніх послуг, наданих школою в минулому навчальному році населенню району;
  •  кількість укладених школою та реалізованих у минулому навчальному році договорів про співробітництво та взаємодопомогу;
  • кількість жителів, родин району, охоплених шефською допомогою школи.
  • ОЦІННИЙ ЛИСТ  № 7

Соціальна ефективність діяльності школи та її ланок

  • середня оцінка задоволеності школою, її роботою, якістю освіти учнями старших класів (умовна 5-бальна шкала);
  • середня оцінка задоволеності школою, її роботою, якістю освіти, що забезпечується вчителями (умовна 5-бальна шкала);
  • середня оцінка задоволеності школою, її роботою, якістю освіти, що забезпечується батьками (умовна 5-бальна шкала);
  •  кількість скарг, поданих в органи управління освіти, контрольні органи, суди, прокуратуру, громадські організації з приводу недоглядів і неправомірних дій адміністрації школи;
  • кількість конфліктів і трудових суперечок, зафіксованих у школі протягом минулого навчального року;
  • кількість звільнень учителів протягом минулого навчального року (усього/у тому числі з ініціативи адміністрації);
  • відсоток учителів, які мали навчального року заохочення;
  •  кількість учителів, представлених до звань, нагород, премій;
  • кількість випускників школи, на яких у школі є відомості про успішність їхньої діяльності після випуску;
  • кількість освітніх установ, з якими школа має договори, стійкі зв'язки, підтримує партнерські відносини;
  • кількість акцій, заходів, проведених школою з метою підвищення довіри до неї, інформування громадськості про її місію, освітню політику;
  • кількість опитувань учителів, учнів, батьків із питань поліпшення діяльності школи, задоволеності її роботою (усього опитувань/у тому числі кількість респондентів).

Критерії ефективності реалізації проекту

 

  • позитивні тенденції в молодіжному середовищі та підвищення рівня життєвої соціальної компетенції особистості
Переглядів: 174 | Додав: надежда | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Вересень 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
Архів записів
Друзі сайту
  • Create a free website
  • uCoz Community
  • uCoz Textbook
  • Video Tutorials
  • Official Templates Store
  • Best Websites Examples

  • Copyright MyCorp © 2024
    Створити безкоштовний сайт на uCoz